Във връзка със стартирането на електронни услуги на портала на НЗОК, Ви моля да се запознаете с услугите, които имате възможност да ползвате, според указанията на Касата.
Можете да го направите на адрес https://pis.nhif.bg , след като сте закачили картата с електронния си подпис в компютъра.
В профила на всеки един от договорните партньори е публикуван .pdf документ, който описва подробно как можете да ползвате портала на касата, за да се информирате за:
-
Невалидни рецептурни книжки и незаверени МКБ-та на пациенти;
-
Валидност на УИН на лекари и лечебни заведения;
-
Подаване на отчетния файл електронно, директно в информационната система ПИС на НЗОК, както и проследяване статуса му на приемане и обработка от страна на РЗОК. През този профил ще можете да контактувате с РЗОК – да получавате информация за сторнирани рецепти и кредитни известия;
-
Подаване финансовия отчет и/или кредитни известия и спецификации в информационната система ПИС на НЗОК.
Екипът на Алкор Софт, с разрешението и съдействието на НЗОК, разработи възможност за подаване на отчетния файл (xml) директно чрез програмата ФАРМА ПРО към ПИС на НЗОК, както и проверка на валидността на рецептурните книжки и заверените МКБ-та на пациентите при въвеждане на рецептите в програмата.
Очакваме съдействие и разрешение от страна на НЗОК за разработване на възможността за подаване на финансовия отчет и/или кредитните известия и спецификации през програмата, така както го правим с отчетния файл.
На разположение сме за разяснеия и съдействие на всеки един от Вас!
За повече информация можете да потърсите специалистите по Поддръжка на аптечния софтуер на тел: 02 418 47 60.
Благодарим Ви, че работите с продуктите на Алкор Софт!
С пожелание за ползотворна и успешна работа!
Екипът на Алкор Софт ЕООД